Klacht Cirque du Soleil: Heb op de website van CirqSoleil tickets besteld en betaald, maar niets ontvangen

Klachtnummer
# 395987
Gebruiker
marccs
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Het hierboven vermelde aantal klachten over de betalingstransacties is VEEL MEER! Zie bijlagen

Mijn klacht gaat in eerste instantie over het (online) niet leveren van tickets voor de Totem uitvoering op 2 nov 2019, van Cirque du soleil (CS) Malieveld Den Haag.
Via de Website van CS een bedrag van €189 afgeschreven van mijn ING rekening, maar vervolgens geen tickets geleverd.
Navraag bij ING, en bij de verwerker van de transactie (Ideal en Global Collect) leverde allemaal hetzelfde antwoord op: neem contact op met CirqSoleil.

Echter telefonisch en email contact is absoluut niet mogelijk, niet via CS Canada, USA, France en de info op de website van CS.

Lijkt me tijd om alle klachten die op hetzelfde probleem wijzen, te bundelen. En CS om antwoord te vragen over mijn probleem

De oplossing

In de eerste plaats informatie hoe en waar ik via een nederlands sprekende klantenservice van Cirq Soleil mijn vraag kan stellen.

Vervolgens wens ik mijn bestelde en betaalde tickets te ontvangen.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Cirque du Soleil hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Cirque du Soleil?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen