Klacht Cirque du Soleil: Kaarten na betaling niet ontvangen

Klachtnummer
# 403240
Gebruiker
Grover
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Kaarten gekocht voor Cirque du Soleil via de website. Het bedrag is afgeschreven van de rekening maar de kaarten zijn niet ontvangen (ook niet in spam / junk mail). Er is geen mogelijkheid om met Cirque du Soleil contact op te nemen. Hoe kunnen wij alsnog de kaarten krijgen?

De oplossing

De kaarten toesturen.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Cirque du Soleil hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Cirque du Soleil?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen