Klacht Cirque du Soleil: Kaartjes Totem wél gekocht, niet ontvangen

Klachtnummer
# 393295
Gebruiker
Sandra72
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Vandaag twee kaartjes gekocht voor de show Totem in den Haag op 17 november as. Bedrag is afgeschreven, maar bevestigingsmail en e-tickets niet ontvangen.

De oplossing

Alsnog de bestelde en betaalde e-tickets mailen

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Cirque du Soleil hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Cirque du Soleil?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen