Klacht Citroen Nederland: Accu begeeft het net na servicebeurt

H.K. Bos

Betreft Citroën C1. De auto een onderhoudsbeurt laten geven, (eens per jaar). Dit kwam goed uit want echtgenote moest een langere rit dan normaal maken (200 km naar Schiphol). Na drie dagen kwam ze om half een 's nachts bij de auto terug en toen wilde deze niet starten; verlichting deed het nog wel. Wegenwacht heeft ter plaatse accu getest: defecte cel en heeft nieuwe geplaatst. Dit alles gaf hoop oponthoud en ellende, temeer daar het midden in de nacht in een tochtige parkeergarage na een vliegreis gebeurde. Reactie van dealer was: we testen de accu alleen als klant probleem aangeeft. Dit vind ik vreemd. Bij wintercheck schijnt het wel te worden gedaan; waarom dan niet bij een beurt.

Doe in het vervolg bij de gewone servicebeurt een accucheck en maak het resultaat middels getalswaarde bekend aan de klant. Vergoeding in geld is niet eens nodig.

Wij vinden dat Citroen Nederland hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Citroen Nederland?