Klacht Citroen Nederland: Citroën levert geen service

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 660992
Gebruiker
Gebruiker1678618258
Datum
0 reacties

Details

Klacht

Ik heb een Citroën en daarbij hoort Citroën Assistance (alternatief voor de wegenwacht)
Ik kreeg ineens een grote hoeveelheid storingen op de display en belde Citroën Assistance. Ik kwam er toen achter dat mijn garage vergeten was het abonnement te verlengen. Mijn abonnement was net een week afgelopen. Van Citroën Assistance kreeg ik gelijk geen enkele Assistance meer.
Al eerder heb ik ook geen brief gekregen over de terugroepactie i.v.m. de distributie riem problemen van de Stellantis Pure tech 1,2 3 cylinder motor die er in zit. Bij Citroën is Service blijkbaar helemaal uit het dienstenpakket verwijdert.
Dit is voor mij een reden om nooit meer een nieuwe Citroën te kopen.

Gewenste oplossing

Dat zouden ze zelf moeten kunnen bedenken.
Geboden oplossing
Geen
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Citroen Nederland hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over Citroen Nederland?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen