Wij vinden dat Citroen Nederland hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!
Klacht Citroen Nederland: Citroën levert geen service
Details
Klacht
Ik heb een Citroën en daarbij hoort Citroën Assistance (alternatief voor de wegenwacht)Ik kreeg ineens een grote hoeveelheid storingen op de display en belde Citroën Assistance. Ik kwam er toen achter dat mijn garage vergeten was het abonnement te verlengen. Mijn abonnement was net een week afgelopen. Van Citroën Assistance kreeg ik gelijk geen enkele Assistance meer.
Al eerder heb ik ook geen brief gekregen over de terugroepactie i.v.m. de distributie riem problemen van de Stellantis Pure tech 1,2 3 cylinder motor die er in zit. Bij Citroën is Service blijkbaar helemaal uit het dienstenpakket verwijdert.
Dit is voor mij een reden om nooit meer een nieuwe Citroën te kopen.
Gewenste oplossing
Dat zouden ze zelf moeten kunnen bedenken.- Status
- niet opgelost
- Beoordeling
Bedrijf status
Bedrijf status
- Bedrijf
- Status
Deze klacht is gesloten
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.