Klacht Citroen Nederland: Geen coulance na 2x defecte gordelspanner

Klachtnummer
# 301233
Gebruiker
pauliske
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Ik heb een Citroen C4 Grand Picasso uit het jaar 2014. Na twee jaar (augustus 2016) werkte het Lane Departure Warning System niet meer. Het bleek dat het gordelspanmechanisme kapot was. Dit is vervangen, een kostbare zaak (bijna 1000 euro), maar er is enige korting gegeven. Ruim 1,5 jaar later gaat het systeem weer kapot en wederom moet de gordelspanner vervangen worden. Dit keer wil men geen coulance toepassen. Maar het is toch niet normaal dat dit systeem binnen 4 jaar 2x kapot gaat? Zoiets zou levenslang mee moeten gaan en in ieder geval niet twee keer kapot binnen 4 jaar.

De oplossing

Ik wens een (aanzienlijke) korting op deze tweede reparatie

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Citroen Nederland hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Citroen Nederland?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen