Klacht Citroen Nederland: Je wordt niet als klant behandeld.Service is ver te zoeken.

Klachtnummer
# 395220
Gebruiker
Teuna
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Ik heb geconstateerd boven in mijn achterklep 2 scheuren.Volgens mijn dealer wordt achterklep door Citroen Nederland vergoed,maar ik moet zelf demonteren en monteren en het spuitwerk zelf betalen.(plusminus:€1000,00)Hier ben ik het totaal niet mee eens.Het is tenslotte de fout van Citroen.Mijn auto is 4jaar oud.Ik hoop dat dit door Citroen Nederland opgelost wordt.

De oplossing

Kosteloos herstellen.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Citroen Nederland hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Citroen Nederland?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen