Klacht Citroen Nederland: Kapotte head-up display en kapotte adaptive-cruise control

Klachtnummer
# 616958
Gebruiker
H.F. Haan
Datum
0 reacties

Details

Klacht

Vanaf dag 1nieuwe citroën e-c4 kapotte head-up display en kapotte adaptive-cruise control, meerdere malen naar citroen van Beek toe geweest zonder resultaat, nog steeds dezelfde ellende na 8 maanden.

Gewenste oplossing

Repareren of andere auto.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Citroen Nederland hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Citroen Nederland?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen