Klacht Citroen Nederland: Overmatige slijtage koppeling door gebrekkige software

Rddekruif

Ik heb een C4 grande picasso uit 2008, aangeschaft 2ehands in 2-2013 met ca 160.000 km op de teller.
Toen was net bij 151000 de koppeling en druklager van de semi automaat vervangen.
Nu staat de teller op 218000 en de problemen beginnen zeer zwaar te worden, al bij ca 215000 stelde de dealer dat druklager en koppeling aan vervanging toe waren.
Dit lijkt toch nergens op? nog geen 70000 met een koppeling! Is dit product aansprakelijkheid voor Citroen? Hoe kan ik dit vergoed krijgen terwijl de wagen destijds door de vorige eigenaar is gerepareerd?
De automaat vertoont vreemde kuren zoals koppeling eventje op laten komen als je op de rem voor een stoplicht staat te wachten, en af en toe met slippende koppeling wegrijden tot in de derde versnelling.
Ik ben er van overtuigd dat de software van de automaat dit veroorzaakt of zeker verergert.

Kostenloze reparatie door Citroen NL.

Wij vinden dat Citroen Nederland hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Citroen Nederland?