Klacht Citroen Nederland: Slecht

Klachtnummer
# 324101
Gebruiker
DARO2018
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Slechte communicatie naar de klant en klantvriendelijk zijn is ver te zoeken de citroen garantie pas is ook erg slecht je moet overal zelf achter aan en vertellen je niks als je auto op transport is als de auto niet op de gemelde datum er nog niet is weer er achter aan bellen

De oplossing

Dat citroen meer tegemoet moet komen naar de klant en de extra gemaakte kosten compenseren

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Citroen Nederland hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Citroen Nederland?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen