Klacht City Bikes : Citybikes reageert niet op retour kapotte fiets

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 388504
Gebruiker
Mies123
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Ik heb 15/08/2019 mijn bestelde fiets ontvangen, toen ik ‘m na liet kijken door een fietsenmaker de dag erna ivm dat ik zeker wou weten dat ik mijn dochtertje veilig erop kon vervoeren, vertelde hij dat de hele trapas kapot is en dit erg gevaarlijk is, hij adviseerde me meteen contact op te nemen om deze fiets retour te sturen, echter reageren ze nergens op! Ik krijg de kans dus niet om mijn kapotte fiets retour te sturen, ik bel dagelijks en hang 21 min in de wacht totdat de verbinding wordt verbroken, heb meerdere mails verstuurd / Facebook bericht gestuurd etc maar nergens reageren ze op.

De oplossing

Ik wil de fiets retourneren zodat ik mijn geld terug krijg en een veilige fiets ergens anders kopen waar ze wel een goede service hebben.

1 reactie

  1. Auteur
    City Bikes Rotterdam
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    deze aanvraag is inmiddels in behandeling

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Mies123
Datum
Uiteindelijke oplossing
Niks, nog steeds geen contact opgenomen
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over City Bikes ?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen