Klacht City Bikes : Fiets is defect geleverd, hoezo moet de consument hiervoor betalen

Dion

Ongeveer twee weken geleden heb ik een fiets besteld op City Bikes. Na twee dagen had ik de fiets thuis staan, er werd mij verteld dat de fiets heel makkelijk in elkaar te zetten is. Tijdens het uitpakken van de fiets kwam ik er al snel achter dat de fiets helemaal NIET makkelijk in elkaar te zetten is. De fiets moest volledig in elkaar gezet worden zonder handleiding en zonder gereedschap. Toen ik het stuur in elkaar wilde zetten zag ik dat de rem volledig verkeerd gemonteerd was door de fabriek, er was geen mogelijkheid om deze op de goede plek te krijgen. Na deze constatering heb ik direct contact opgenomen met City Bikes, en aangegeven dat de rem niet goed is gemonteerd door de fabriek. Er werd mij verteld dat ik op mijn kosten de fiets kan terug brengen/sturen. Dit vind ik heel gek, als er een product defect is, dat de consument het mag betalen. Koop nooit bij City Bikes, want de klantenservice is DRAMATISCH. Via de mail neemt de klantenservice je niet serieus, en denken vooral grappig te zijn.

De kosten voor het retour sturen op zich nemen.

Ook een klacht indienen over City Bikes ?