Klacht City Bikes Rotterdam: Slechte kwaliteit en slechte service

Klachtnummer
# 388964
Gebruiker
BW
Datum
26 reacties

Details

De klacht


Vorig jaar voor mijn dochter een fiets gekocht en meteen betaald. Achteraf kreeg ik een mail dat de kleur die ik besteld had niet op voorraad was dus de enige optie was een andere kleur uitkiezen. Fiets werd geleverd en het achterlicht was al kapot en er zat een scheur in de kettingkast. Ik heb daarop gemaild en gebeld maar kreeg heel weinig respons daar op. Uiteindelijk een nieuw achterlicht gekregen. Halverwege het jaar verloor mijn dochter een trapper en is met haar hoofd op het stuur beland tijdens het fietsen naar school. En nu een paar weken geleden is de hele trapas afgebroken. En dan heb ik het nog niet over de in staat zijnde fiets overal roest op alle bouten en moeren en zelfs onder het zadel is het helemaal geroest. De fiets staat s avonds altijd in de schuur. Ik wederom contact gezocht en geen reactie pas als ik erom vroeg of ze mijn mail aub willen beantwoorden kreeg ik een antwoord. Na foto s toegestuurd te hebben is het antwoord. Kunt u de fiets naar ons filiaal brengen!? NEE ik heb de fiets niet voor niets op internet besteld ik kan de fiets niet brengen. Na weer een paar dagen heb ik maar voorgesteld (omdat mijn dochter nog steeds niet kan fietsen) om de fiets naar de fietsen maker in het dorp te brengen en de factuur naar hun op te sturen zodat ze die kunnen vergoeden(aangezien je niet mag en kan verwachten dat een fiets na een jaar al in deze erbarmelijke staat is). Het antwoord nee wij vergoeden geen facturen van andere bedrijven. Ze sturen wel een nieuwe trapas op!?!?!? Hoe moet ik die bevestigen op de fiets? Dus alsnog naar de fietsen maker en het laten monteren. Dus dat gaat veel geld kosten. Mensen wees gewaarschuwd goedkoop is duurkoop en koop hier geen fiets want je wordt niet gehoord. Heb al een keer gezegd tegen een van hun medewerkers dat als ze een goed product en goede service bieden de klanten blijven. Maar blijkbaar is klantvriendelijkheid en service niet hun motto. De nieuwe trapas heb ik trouwens nog steeds niet gekregen. En mijn dochter heeft dus al weken geen fiets.

De oplossing

Goede compensatie of een nieuwe fiets

26 reacties

  1. Auteur
    BW
    Datum
    Oplossing naar Rotterdam filiaal om de fiets daar te laten repareren en ik woon zelf in Noord Brabant. Hoe moet die fiets daar komen?
  2. Auteur
    BW
    Datum
    .
  3. Auteur
    BW
    Datum
    Weken verder en nog steeds geen gewenste oplossing. Ze blijven het antwoord geven u kunt de fiets langs brengen bij ons Filiaal in Rotterdam. Maar ja hoe breng ik de fiets naar Rotterdam??????
  4. Auteur
    BW
    Datum
    Nog steeds geen oplossing aangeboden
  5. Auteur
    BW
    Datum
    Gebeld door een medewerker en zou de klacht gaan bekijken en mij hierover informeren maar tot op heden weer niets vernomen.
  6. Auteur
    BW
    Datum
    Nog steeds in afwachting van een gepaste compensatie. Dus we wachten het af
  7. Auteur
    BW
    Datum
    Wederom gevraagd of ze zoals beloofd het dossier al bekeken hebben? Dit was weer niet het geval en komen er wederom zsm op terug. Dus afwachten weer en zo ben ik al weken / maanden bezig :(
  8. Auteur
    BW
    Datum
    Tot op de dag van vandaag nog steeds geen belletje, mailtje of wat dan ook zoals ze wel beloofd hadden.
  9. Auteur
    BW
    Datum
    Weer een bericht gestuurd naar de persoon die een tijd geleden via whats app contact met me heeft opgenomen met het bericht het zsm op te pakken. Maar al een paar keer moeten vragen of ze al een oplossing hebben en nu 2 dagen geleden was het antwoord op die vraag. Mag ik je order nummer????????? Deze vraag na een jaar lang mailen en bellen!? Ik geef ze nog heel kort de kans om daadwerkelijk met een oplossing te komen en anders ga ik andere stappen ondernemen. Ik weet nog niet hoe of wat ik dat ga doen maar misschien radar of iets dergelijks contacteren. We wachten af nadat ik mijn onder nummer weer heb gegeven. Kijken of het in behandeling wordt genomen. Dit is toch echt te belachelijk voor woorden hoe ze met klachten, laat staan mensen (klanten) om gaan.
  10. Auteur
    BW
    Datum
    27-10-2019
    Het blijft stil vanuit City-Bikes.nl
  11. Auteur
    BW
    Datum
    Klacht nog steeds NIET opgelost!
  12. Auteur
    BW
    Datum
    Nog steeds na maanden geen oplossing aangedragen door het bedrijf :(
  13. Auteur
    BW
    Datum
    Geen reactie meer ontvangen van City Bikes :(
  14. Auteur
    BW
    Datum
    Ze laten niets meer van zich horen ondanks de belofte het dossier te gaan bekijken! :(
  15. Auteur
    BW
    Datum
    Bijna eind november en helemaal nooit meer iets vernomen van City Bikes! Wees gewaarschuwd positieve reviews op hun eigen site worden gefilterd. Zoek verder en je komt alleen ontevreden slecht behandelde en niet gehoorde klanten tegen. Echt slecht
  16. Auteur
    BW
    Datum
    .
  17. Auteur
    BW
    Datum
    Wederom mijn ordernummer opgevraagd door City-Bikes. Ik ben benieuwd of ze me nu wel gaan contacten of dat er weer niets mee wordt gedaan
  18. Auteur
    BW
    Datum
    Weer geen contact met me opgenomen. Ben er niet verbaasd over. Had ook niets anders meer verwacht! Denk eerst goed na voordat je besluit bij City Bikes een fiets te kopen!!!! Wees gewaarschuwd!
  19. Auteur
    BW
    Datum
    .
  20. Auteur
    BW
    Datum
    .
  21. Auteur
    BW
    Datum
    :(
  22. Auteur
    BW
    Datum
    Slechtste online fietsenwinkel ever! Geen reactie of bericht meer gekregen. Ik zal proberen zo veel mogelijk mensen te waarschuwen nooit iets bij jullie te kopen! Dus mensen denk goed na voordat je een fiets koopt bij City- Bikes
  23. Auteur
    BW
    Datum
    .
  24. Auteur
    BW
    Datum
    .
  25. Auteur
    BW
    Datum
    .
  26. Auteur
    BW
    Datum
    -

Reageer

Is dit jouw klacht? Log dan in om te reageren

Ook een klacht indienen over City Bikes Rotterdam?