Klacht City Hotel: annulering

Klachtnummer
# 106445
Gebruiker
juul
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Ik heb een kamer geboekt bij het City hotel in Tilburg .
Waarnaar ik de kamer om 23.30 heb betaald, toen ik incheckte was de kamer mij niet naar wens ik ben 5 minuten later naar de receptie gelopen en heb gevraagd of ik de kamer kon annuleren en ik mijn geld terug kon krijgen. De nachtportier vertelde mij dat ik de kamer kon annuleren maar mijn geld niet meteen terug kon geven omdat i.v.m. veiligheid hij niet s nachts bij de kas kon komen, hij verzekerde mij dat ik mijn geld terug zou krijgen en de manager dit naar mij over zou maken via de bank.Toen ik de volgende dag de manager belde poeierde hij mij enorm af en beweerde hij dat ik loog en de nachtportier hier niks van wist. Er is mij iets beloofd dat ik mijn €130 terug zou krijgen. ik vind dat de eigenaar/manager hier verschrikkelijk onbeleefd en respectloos mee om is gegaan en dat hij zelf verantwoordelijk is voor zijn personeel en de afspraken die zij maken met hun klanten. Ik hoop dat er een oplossing gevonden kan worden.

De oplossing

ik zou gewoon mijn geld terug willen want ik heb niks aangeraakt in de hotel kamer en ik heb hier geen minuut gebruik van gemaakt. ik zie eigenlijk geen andere oplossing want het hotel had de kamer gemakkelijk nog kunnen verhuren. Het was op een donderdagavond en de stad was hartstikke druk.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat City Hotel hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over City Hotel?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen