Klacht City of sails (SAIL 2015): Geen reactie of geld retour na misdruk SAIL T-shirt

Klachtnummer
# 137104
Gebruiker
FdC
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Tijdens SAIL 2015 hebben wij een T-shirt aangeschaft (Gerrit JR, wit, mt. 128) voor onze dochter. Uiteraard heeft ze het T-shirt gelijk aan gehad en liep ze vol trots te pronken met haar SAIL-T-shirt met de tekst ‘Kiss me I’m the Skipper’. Echter, na 1x wassen (wasmachine, 40 graden en binnenstebuiten gewassen) is er van de letters op het shirt bijna niets meer over! Daarop heb ik direct telefonisch contact opgenomen met een van uw medewerkers en deze vertelde dat dit inderdaad niet de bedoeling kon zijn en dat er waarschijnlijk sprake was van een productiefout. Hij beloofde een nieuw T-shirt toe te sturen.
Op 24 september had ik echter nog niets vernomen, dus heb ik weer een e-mail gestuurd. Begin oktober had ik nog steeds niets van u vernomen, waarop ik dus maar weer telefonisch contact met u heb opgenomen. Uw medewerkster beloofde diezelfde week nog het aankoopbedrag op onze bankrekening te storten, maar inmiddels zijn we drie weken verder. Wat nu??????????

De oplossing

Zsm geld retour storten; we zijn inmiddels drie maanden verder.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat City of sails (SAIL 2015) hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over City of sails (SAIL 2015)?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen