Klacht City Resort Hotel Mill: Geen respons op klachten

Klachtnummer
# 483406
Gebruiker
Miranda
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Tijdens ons verblijf 14 tot 17 sept deed onze jaccuzi het niet..wij hebben dit gemeld.. de manager zou ons bellen tot op heden niks vernomen na 2x bellen en 2x mailen..
Wij willen graag geld teruggave..

De oplossing

Geld terug gave wat wij extra voor de kamer hebben betaald maar geen gebruik van konden maken

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat City Resort Hotel Mill hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over City Resort Hotel Mill?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen