Klacht Cityconsultant: 2x onterechte factuur City Consultant en Nederlands incassobureau

# 194175
D.M.G.

In mei telefonisch benaderd, waarna ik mail zou krijgen met aanbieding. Ze mochten me een mail sturen maar daar zat niets aan vast. Deze mail is nooit ontvangen; ook niet in de spambox. Het bedrag wat is afgeschreven hierdoor heb ik gestorneerd. Ik heb nooit een of meerdere mails van City Consultant ontvangen en nu krijg ik zelfs 2x een mail van Nederlandse Incassocentrale dat ik moet betalen anders dagvaarding. Ik heb al diverse mails gestuurd naar Cityconsultant en ook Stideris, maar ik krijg totaal geen reactie terug en ook het telefoonnummer is niet bereikbaar of tijdelijk buiten gebruik. Ik wil dat dit stopt, ik niet hoef te betalen en dat ze mij uit het bestand halen zodat ik er in de toekomst ook geen last meer van kan hebben. . . . Heel jammer dat een bedrijf er zo mee omgaat.

Ik wil dat dit stopt, ik niet hoef te betalen en dat ze mij uit het bestand halen zodat ik er in de toekomst ook geen last meer van kan hebben. Zij nemen nu maar contact met mij op.

Wij vinden dat Cityconsultant hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!