Klacht Cityconsultant: Cityconsultant maakt de belofte niet waar

I. Reinders

Vorig jaar 18 mei ben ik telefonisch benaderd door dit bedrijf met een gratis stedentrip wanneer ik mij aanmeld, het ging om een bedrag van 100,00. Ik zou mail krijgen en kon dan alsnog binnen 14 dagen annuleren. Helaas heb ik geen mail gehad maar hebben zij wel geprobeerd het bedrag te innen. Dit heb ik niet toegelaten. Daarna kreeg ik een aanmaning van de Nederlandse incassocentrale van 143,11 dit was in oktober. Dit heb ik voldaan omdat ik aan mijzelf ging twijfelen of ik toch niet iets over het hoofd had gezien. Daarna wilde ik proberen om mijn stedentrip te boeken maar kreeg dit op geen enkele manier voor elkaar. Ik heb diverse mails gestuurd en telefoontjes gedaan maar kreeg geen respons. Tot op heden heb ik nog steeds niet iets gehoord. Zij zijn gewoon niet bereikbaar. Heel slecht vind ik dat en baal ervan dat ik zo naïef ben geweest.

Ik hoop dat cityconsultant dit leest en het alsnog op gaat lossen voor mij.
Dat betekend een gratis stedentrip + een zakcentje voor alle mails en telefoontjes die ik heb gedaan

Wij vinden dat Cityconsultant hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!