Klacht Cityconsultant: Incasso van onbekende factuur

Klachtnummer
# 193295
Gebruiker
discor
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Op 6-7-2016 werd bij mij een bedrag van € 100,- afgeschreven zonder dat ik dat wist. Er was geen factuur verstuurd, noch wist ik waar dat voor was. Dat bedrag heb ik gestorneerd en nu dreigt de Nederlandse Incasso Centrale met een deurwaarder. Als ik hen bel dan zeggen ze dat ik contact op moet nemen met Cityconsultant maar zij zijn telefonisch onbereikbaar. Op 6-7-2016 heb ik het abonnement met Cityconsultant opgezegd Ik wil een rekening betalen voor diensten die ik heb afgenomen, maar niet voor diensten die ik niet heb afgenomen. Op hun website staat dat het abonnement per direct opzegbaar is en dat een het abonnement vooraf betaald wordt met een eenmalige incasso

De oplossing

Ik wil betalen voor diensten die ik heb afgenomen, maar niet voor diensten die ik niet heb afgenomen.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Cityconsultant hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties