Klacht Cityconsultant: Na ongewilde telefonische benadering van City Consultant krijg ik onterechte incasso's.

# 192999
Patricia

Ik ben telefonisch benaderd door City Consultant. Tijdens dit telefoongesprek is niets toegezegd. Ze mochten me een mail sturen maar daar zat niets aan vast. Deze mail is nooit ontvangen; ook niet in de spambox. In juni is er een bedrag van mijn rekening afgeschreven door City Consultant. Dit direct gestorneerd. Ik heb City Consultant telefonisch proberen te benaderen. Dit blijkt onmogelijk. Ik heb per mail bevestigd aan City Consultant en aan Stideris, die een factuur heeft verstuurd dat er geen overeenkomst heeft plaatsgevonden. Ik heb gevraagd om een bewijs te leveren voor de aankoop van een product of dienst. Er wordt op geen enkele wijze gereageerd.... Telefonisch is het bedrijf niet bereikbaar. Het telefoonnummer dat is vermeld op mijn afschrift is niet meer in gebruik. Momenteel word ik gebeld door de Nederlandse Incassocentrale die beweert dat er binnenkort een deurwaarder voor de deur staat.

Graag wens ik dat het City Consultant STOPT met het versturen van ongegronde facturen.

Wij vinden dat Cityconsultant hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!