Klacht Cityconsultant: Niets geleverd en betaling eisen, ook via aanmaning

van

In de maand mei gebeld geworden met aanobd voor kortingsvoucher. Ik moest enkel nog 100 EUR betalen, NADAT ze me het pakketje hebben opgestuurd. Ik heb niks ontvangen, niet digitaal en ook niet via de post. Ik heb gewoon niks meer gehoord over de voucher.

In juni plots een melding van op handen zijnde incasso, via internetbankieren. Ik heb de opdracht meteen geblokeerd [tot op heden]. En ik heb de contactgegevens opgezocht aan de hand van de gegevens in de incasso opdracht. Het ging om cityconsultant.eu.

Ik heb ze meteen die dag gemaild en aangegeven dat ik geen geld geef voor een product dat ik nooit heb gezien. Ik kreeg geen antwoord, dat was in juni. Vandaag, 19 september, krijg ik een email van een bedrijf dat zogenaamd de incasso-opdrachten uitvoert namens cityconsultant. Of ik zo vriendelijk wil zijn binnen een week 100 EUR over te boeken naar IBAN NL23 ABNA 0458 0366 68 (BIC:ABNANL2A ) t.n.v. Stichting Derdengelden Incasso.

Ik bel hun nummer, het nummer bestaat niet.

Deze oplichters moeten mijn naam uit hun systeem halen.
Ze moeten er mee stoppen mij om geld te vragen!

1. Ik heb de voucher nooit gekregen, niet digitaal en ook niet per post
2. Ik heb niet eens interesse in op reis te gaan met al die terroristische dreigingen
3. Ik ben niet gek, zie me al zomaar briefjes van 100 verdelen?? Zomaar??

Wij vinden dat Cityconsultant hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!