Klacht Cityconsultant: Onterechte incasso City Consultant

Klachtnummer
# 191707
Gebruiker
Sandra
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Telefonisch benaderd door City Consultant, ik zou een e-mail ontvangen en 14 dagen bedenktijd hebben. Tot op heden geen e-mail gezien! Onbekende heeft geprobeerd 100 euro te incasseren, dit gestorneerd, i.v.m. geen e-mail. Onlangs via e-mail bericht ontvangen van incasso bureau om alsnog te betalen. City Consultant niet bereikbaar ( antwoord apparaat en gelijk verbinding verbroken) en e-mail reageren ze niet op.
Nu een betalingsregeling getroffen met incassobureau, maar niet betaald, ik heb er een ontzettend slecht gevoel bij. Ik wil dit absoluut niet hebben, ik wilde die e-mail lezen en dan gelijk annuleren, maar niks, niks, niks, maar wel incasseren....dacht het niet en dan gelijk incasso bureau op je af sturen...zielig!!!

De oplossing

Incasso intrekken! Ik wil er absoluut geen gebruik van maken.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Cityconsultant hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties