Klacht citytijger.com : Citytijger.. Goedkoop is duurkoop

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 271858
Gebruiker
richard
Datum
1 reactie

Details

Klacht

Zelf achter E tickets aan moeten bellen op de dag van vertek... opstapplaats gewijzigd ivm rijtijdenwet volgens citytijger...lulsmoes. extra onkosten zoals brandstof en parkeergeld wordt niet vergoed. Luxe touringcar...verstelbare stoel en toilet.. is dat luxe of standaard anno 2017. Citytijger communiceert slecht...komt afspraken niet na en misleid klanten met vooropgezet plan gezien de voorwaarden. Een eenmalige heeeeel slechte ervaring voor mij. Nooit meer citytijger voor mij.

Gewenste oplossing

Extra onkosten vergoeden
Geboden oplossing
Citytijger reageert niet op deze klacht nog op de email die ik verstuurde naar het emailadres waarop ik contact had met ene Mark maar ook de klantenservice reageert niet. Mijn slotsom over citytijger... als ze het geld binnen hebben mag je doodvallen. Dat een bedrijf zo wil en nog kan bestaan???? Tijd dat er veel media aandacht wordt gegeven door bv.omroep Max...Kassa...Radar...Opgelicht etc.
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

1 reactie

  1. Auteur
    richard
    Datum
    Citytijger... stelletje zakkenvullers!

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over citytijger.com ?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen