Klacht citytijger.com : Gedupeerde klant van citytijger en mijn geld terugkrijgen
Details
Klacht
Via Citytijger heb ik op 29 augustus voor de verjaardag van mijn zusje een dagje naar Parijs geboekt.. normaal hoor je 2 dagen voor vertrek reisgegevens in je mail te krijgen. Dit was dus niet het geval en daarom heb ik ze gemaild wanneer ik 't zal krijgen. De site was niet bereikbaar telefoonnummer onbereikbaar contact met het bedrijf was dus onmogelijk! 2 dagen voor vertrek heb ik ze een mailtje gestuurd. Meteen daarna kreeg ik een automatische mail met: dat ze tijdelijk stoppen met de diensverlening en dat alle reizen worden geannuleerd.. ik ging googelen en kwam heel veel gedupeerde reizigers tegen met hun verhaal.. hierdoor heb ik op de verjaardag zelf van mijn zusje haar helaas moeten teleurstellen dat het reisje niet doorgaat. Ik ben hier de dupe van vind dit echt belachelijk en ik wil mijn geld terug 115 eu!!!!!!Gewenste oplossing
Het bedrag van 115 eu teruggestort krijgen op mijn rekening!!! En andere mensen te waarschuwen om NIET via citytijger te boeken!De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.