Klacht citytijger.com : Ze laten je zitten

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 254701
Gebruiker
Toonstra
Datum
9 reacties

Details

Klacht


Waardeloos bedrijf 1 dag voor vertrek zeggen ze af en laten ze je zitten met de gemaakte kosten terwijl de dag van te voren nog contact is geweest en mij zelfs nog een fijne reis is gewenst.
Vrije dagen genomen treinkaartjes om in amersfoort te komen allemaal voor niets.
Vertel je de waarheid op sociale media wordt je geblokkeerd zodat mensen de waarheid die ik had geschreven niet kunnen lezen.
Maar als je goed zoekt op internet zijn er toch heel veel negatieve reacties maar ze proberen die weg te zetten als of het hun fout niet is bij een reactie van mij ook zetten ze er bij dat ik een mail gemist zou hebben en de mail die ik kreeg een herinnering mail was .
Echt de grootste onzin want net zoals ik net al schreef een dag van te voren nog contact gehad. MENSENDENK ER OM BIJ DIT BEDRIJF

Gewenste oplossing

Geboden oplossing
niets mee gedaan moest contact op nemen gedaan maar niets gehoord.
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

9 reacties

  1. Auteur
    citytijger.com
    Datum
    Geachte meneer, mevrouw Toonstra, sinds enkele dagen ben ik werkzaam bij CityTjger als Service Coach. Helaas heeft u een zeer negatieve ervaring met CityTijger. Vanaf heden wordt er hard gewerkt aan de omgang met klanten en klachten maar daar heeft u niets meer aan. Kunt u mij op: anneke@citytijger.com laten weten wat ik eventueel nog kan doen om uw ergernis te verminderen of weg te nemen?
    Alvast hartelijk dank voor uw moeite,
    Anneke
  2. Auteur
    Toonstra
    Datum

    1 dag van te voren is er afgezegd alles was geregeld treinkaartjes om bij de bus te komen vrije dagen opgenomen. dit heeft ons geld gekost en vind dat niet kloppen een dag voor de afzegging is er nog telefonish contact geweest is ons zelf een prettige reis gewenst.
    zo kun je niet met mensen om gaan.
    zo graag en juiste oplossing daar voor krijgen want dit kan niet de bedoeling zijn lijkt mij
  3. Auteur
    Toonstra
    Datum
    krijg je bericht dat ze over dat ze ergernis te verminderen of weg te nemen doe je bericht en laten ze nog niets horen
  4. Auteur
    Toonstra
    Datum
    nog steeds niets gehoord
  5. Auteur
    citytijger.com
    Datum
    Met schaamrood op mijn kaken lees ik uw klacht. Ik heb (bijna) alle klachten van klachtenkompas uitgezocht en afgehandeld. Sommige naar tevredenheid en sommige ook weer niet. Tot mijn schande kan ik niets van uw klacht terug vinden in mijn dossiers. Het is nu eenmaal zo dat er zaken zijn die vanaf het begin fout gaan, fout worden behandeld en fout blijven gaan. En bij u en uw klacht is dit duidelijk het geval. Ik heb uw klacht wel in file maar verder geen status of wat voor u de oplossing is.
    Wilt u alstublieft mijn excuus aanvaarden en mij nog 1x uw voorstel sturen??
    Anneke
  6. Auteur
    Toonstra
    Datum

    wou graag een redelijke compensatie voor de gemaakte onkosten die we gehad hebben
    hadden retour trein kaartjes om naar Amersfoort te komen plus waren er vrij dagen voor aangevraagd. zo kort van de voren afzeggen konden we daar niets meer aan veranderen dus heeft het veel geld gekost voor niets.
    je hebt het er voor over als je echt gaat maar nu zijn we niet geweest en geld ook weg.
    1 dag voor vertrek afzeggen kan gewoon niet ....
  7. Auteur
    citytijger.com
    Datum
    Kunt u mij een e-mail sturen op anneke@citytijger.com??

    Dank u wel
  8. Auteur
    Toonstra
    Datum

    Ze hadden gevraagd of ik mailtje er heen wou doen heb ik gedaan.
    Met de vraag welke naam we geboekt hadden ook doorgegeven en toen weer niets gehoord….

  9. Auteur
    Toonstra
    Datum
    nog steeds niets gehoord....

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over citytijger.com ?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen