Klacht citytijger.com : Ze laten je zitten
Details
Klacht
Waardeloos bedrijf 1 dag voor vertrek zeggen ze af en laten ze je zitten met de gemaakte kosten terwijl de dag van te voren nog contact is geweest en mij zelfs nog een fijne reis is gewenst.
Vrije dagen genomen treinkaartjes om in amersfoort te komen allemaal voor niets.
Vertel je de waarheid op sociale media wordt je geblokkeerd zodat mensen de waarheid die ik had geschreven niet kunnen lezen.
Maar als je goed zoekt op internet zijn er toch heel veel negatieve reacties maar ze proberen die weg te zetten als of het hun fout niet is bij een reactie van mij ook zetten ze er bij dat ik een mail gemist zou hebben en de mail die ik kreeg een herinnering mail was .
Echt de grootste onzin want net zoals ik net al schreef een dag van te voren nog contact gehad. MENSENDENK ER OM BIJ DIT BEDRIJF
Gewenste oplossing
- Status
- niet opgelost
- Beoordeling
Deze klacht is gesloten
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.