Klacht Civas: Onvolledige Cursus

dhr Stevelmans

Mijn klacht is dat er in de Cursus Voedingsdeskundige HBO stukken tekst mist en foutieve info wordt gegeven, bijvoorbeeld: Geitenmelk wordt als alternatief voor zuivel genoemd voor veganisten, terwijl veganisten niets van dierlijke producten gebruiken/consumeren. Na melding hiervan wordt er in slecht nederlands, incomplete woorden en niet bestaande woorden, geantwoord dat het wordt aangepast. Nadat ik gevraagd heb voor een actuele versie van de cursus wordt ik afgewimpeld met het volgende, dit is niet mogelijk daar het kleine spel- tekstfouten (?) zijn. 5 hoodstukken verder kom ik het geitenmelk geval tegen en heb dit weer aangegeven. hierop kreeg ik alleen maar het antwoord is aangepast.Deze cursus staat omschreven als: dat na succesvol afronden je instaat bent om je eigen praktijk op te zetten als voedingsdeskundige. Zo deskundig vind ik dit niet!

Beeindiging van de atomatische incasso en terugbetaling van het tot nu toe betaalde bedrag

Wij vinden dat Civas hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Civas?