Klacht CJP (cultureel jongeren paspoort): Activeren cjp-pas lukt niet en blijft hangen bij ingevulde ouders bevestiging

CultuurFreak#070

Het lukt niet de cup van mijn zoon te activeren. Het hele proces verloopt prima, maar bij de ouders bevestiging gaat het mis en blijf ik hangen. Van de zomer ook al tevergeefs geprobeerd! Op deze manier kunnen jongeren geen gebruikmaken van de kortingen. Dit kan de bedoeling toch niet zijn? Ik vind het ook heel klantonvriendelijk dat CJP niet telefonisch of per mail bereikbaar is.

Zorgen dat de cjp-pas wel zo snel mogelijk geactiveerd wordt!

CultuurFreak#070
    Vorige week heb ik bovenstaande klacht ingediend. Het betrof het niet kunnen activeren van de cultuurkaart (cultureel jongeren paspoort) van mijn zoon (15). Omdat ik CJP op geen enkele manier kan bereiken heb ik mijn klacht via de consumentenbond ingediend. Het zou fijn zijn als zijn kaart alsnog zo snel mogelijk geactiveerd kan worden. Juist in de herfstvakantie maakt hij er graag gebruik van. Het nummer dat op de mailing onder de naam staat heb ik vorige keer al doorgegeven. Mocht er nog meer informatie nodig zijn, dan hoor ik het graag!
    CultuurFreak#070
    Twee weken heb ik bovenstaande klacht ingediend. Het betrof het niet kunnen activeren van de cultuurkaart (cultureel jongeren paspoort) van mijn zoon (15). Omdat ik CJP op geen enkele manier kan bereiken heb ik mijn klacht via de consumentenbond ingediend. Het zou fijn zijn als zijn kaart alsnog zo snel mogelijk geactiveerd kan worden. Juist in de herfstvakantie maakt hij er graag gebruik van. Het nummer dat op de mailing onder de naam staat heb ik vorige keer al doorgegeven. Mocht er nog meer informatie nodig zijn, dan hoor ik het graag!
    CultuurFreak#070
    Zie dat de nieuwe Cultuurkaart vandaag ingaat, dus hoop dat het dit seizoen wel lukt de kaart van mijn zoon te activeren. Wacht de mailing even af en probeer het dan opnieuw.

CultuurFreak#070
Ik heb helemaal geen reactie op mijn klacht gekregen van CJP en mijn probleem is dus nog steeds niet opgelost! Ook op mijn mail krijg ik geen enkele reactie. Leuk dat de CJP-kaart nu digitaal is, maar heel slecht dat het activeren in ons geval niet lukt door het systeem. Verlang weer terug naar de fysieke kaart, want daarmee waren en nooit problemen! Hoop dat het voor het komende culturele seizoen wel lukt met een nieuwe activatiecode, maar daarover heb ik nog geen bericht ontvangen. CJP schiet hiermee compleet aan zijn doel voorbij! Doodzonde!

Ook een klacht indienen over CJP (cultureel jongeren paspoort)?