Klacht CJP (cultureel jongeren paspoort): Cashback CJP en AMAC

ingeding75

Amac Cashback: Je bestelling met ordernummer #*7******* staat klaar voor verzending en ook ontvangen maar nu nog de cashback CJP!!

De transactie en het geld zijn echter niet te zien in "mijn account "van cjp cashback.nl. en krijg ik geen geld en zoals je ziet blijkt uit bovenstaand onderwerp dat ik deze juist heb besteld. De retourtermijn is ook al verstreken, en nee niet de schuld bij AMAC plaatsen, deze actie loopt via jullie CJP!!! Graag asap de cashback zichtbaar maken zodat we deze kunnen uitbetalen.

ASAP mijn cashback geld uitkeren op mijn eigen bank rekening aangezien de transactie niet zichtbaar is in mijn account. Ik geb bewijs van aankoop en bewijs van goedkeuring door cjp en dat het uitgekeerd kan worden

CJP (cultureel jongeren paspoort)
    Beste S.T.M. Boer,

Het cashback platform is niet van CJP zelf. Deze dienst wordt via een derde partij geleverd; AMG.

Als iemand in aanmerking wil komen voor cashback registreert een CJP kaarthouder zich daar apart voor bij AMG. Omdat we geen direct inzicht in de gegevens van AMG hebben, handelt CJP dan zelf ook geen klachten over cashback af. Ik zal je vraag en bijlages dan ook doorsturen naar AMG.

Mocht je in de toekomst of over bovenstaande vraag nog vragen hebben over cashback kun je rechtstreeks mailen naar cjp@amg.nl.

groet,

CJP

Ook een klacht indienen over CJP (cultureel jongeren paspoort)?