Klacht CJP (cultureel jongeren paspoort): CJP klantenservice reageert nooit op e-mails, ik heb al jaren problemen daarmee.

Klachtnummer
# 388668
Gebruiker
xhopefaithlove
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Ik heb CJP al vaker gemaild over problemen maar hun klantenservice reageert nergens op. Mijn meest recentelijke probleem is met een cashback, ik zou volgens hun voorwaarden 30% over mijn Thuisbezorgd bedrag terug moeten krijgen. Ik heb op die dag twee Thuisbezorgd bestellingen gedaan maar in plaats 30% cashback hebben zij mij voor beide bestellingen €0 terug gegeven.

De oplossing

Ik wil uiteraard alsnog de 30% cashback ontvangen over mijn twee bestellingen.

1 reactie

  1. Auteur
    xhopefaithlove
    Datum
    Ik heb CJP op woensdag 28 augustus, zaterdag 31 augustus en (vandaag) vrijdag 6 september gecontacteerd maar ik ontvang geen reactie van hun.

Ook een klacht indienen over CJP (cultureel jongeren paspoort)?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen