Klacht CJP (cultureel jongeren paspoort): CJP/ Knaek stilzwijgend verlengt en onbehoorlijk behandeld.

# 182052
Nicolesint

Na meerdere malen aangegeven te hebben via telefoon en mail dat ik mijn Knaek abbonement wil beëindigen werd ik keer op keer op een onaardige toon te woord gestaan. Knaek blijft volhouden dat zij juridisch gelijk hebben en dat zij zich houden aan de wet van Dam. Toen ik nogmaals vroeg (waarbij ik zakelijk en vriendelijk ben gebleven) of zij mij wilde uitleggen waarom bij juridische verantwoord handelde werd ik zo toegesproken

Los van hoe het juridisch zit vinden wij (de studenten die Knaek runnen) jou manier van doen wel ontzettend laag. Je pakt een gratis pas, je vergeet op te zeggen en nu probeer je er met juridische trucjes onderuit te komen. Kijk, prima als je dat bij Ziggo probeert. Maar wij zijn je collega-studenten die je hier probeert te vern**ken. En zo voelen wij dat ook.

Want laten we even heeel heeel eerlijk zijn. Je wist precies waar je aan begon toen je het formulier invulde. You know it, we know it! ;)

Iris Verboom
CJP / Knaek

Opzegging van het abbonement, waarbij het bedrag van 25 euro komt te vervallen.
Excuses van de medewerkers van Knaek over hun toon tegenover mij als klant.

CJP (cultureel jongeren paspoort)
    HI Nicole,

Je hebt inmiddels telefonisch contact gehad met een medewerker van Knaek.

Wij beschouwen hiermee de klacht als afgehandeld. Mocht je nog vragen hebben dan kun contact opnemen met Knaek.

Groet,

CJP