Opgelost door CJP (cultureel jongeren paspoort): geen 6 maanden gratis abonnement

hemmel

Ik wou voor mijn zoon een cjp-pas. Ik volgde op cjp.nl de button 'koop 'm hier'. Ik kwam op pagina https://www.cjp.nl/koop-die-pas/18-maanden-voor-prijs-12-maanden/ , waar 6 maanden extra abonnement werd aangeboden. Omdat ik geen twee weken wou wachten, maakte ik gebruik van de tip bij Veelgestelde Vragen http://www.cjp.nl/vragen/cjp-pashouder/ om een tijdelijke pas te halen bij De Slegte (intussen Polare). Dat heb ik gedaan.

Vandaag kreeg ik de officiële pas,ter vervanging vd maandpas. Hij is 12 maanden geldig, ipv 18. De klantenservice zegt dat met gebruik vd maandpas de aanbieding vervalt. Dat staat nergens geschreven. Ik mail heen en weer met de klantenservice. We komen er niet uit. De eerste zin is 'koop hier' en de tekst eronder zegt 'koop nu'. Iedereen moet de jaarpas on line aanvragen, al dan niet na gebruik van de maandpas. Die pagina is alleen bereikbaar als je de URL kent die op de maandpas staat, en daar staat geen aanbieding meer.

Ik wil graag een pas die 18 maanden bruikbaar is.

hemmel
    Vandaag kreeg ik een CJP-kaart die achttien maanden geldig is. Geweldig zeg. Het enige wat er hoefde te gebeuren, was Klachtkompas contact op laten nemen. Ondanks dat CJP niet is aangesloten bij deze site, hebben ze het opgelost. Ik ben blij dat het zonder ruzie is opgelost.

Ook een klacht indienen over CJP (cultureel jongeren paspoort)?