Klacht CJP (cultureel jongeren paspoort): Geen cashback ontvangen over aankopen bij Mediamarkt (afgekeurd) en HP (claim ingediend).

CReus

Cashback vergoeden

CJP (cultureel jongeren paspoort)
    Hoi C,

Dank voor je bericht, en wat vervelend dat het niet goed gegaan is met de cashback. Het cashback platform is niet van CJP zelf, deze dienst wordt via een derde partij geleverd, AMG. Als iemand in aanmerking wil komen voor cashback registreert een CJP kaarthouder zich daar apart voor bij AMG. Omdat we geen direct inzicht in de gegevens van AMG hebben, handelt CJP dan zelf ook geen klachten over cashback af. We vinden het natuurlijk erg vervelend om te horen dat je deze ervaring hebt gehad en willen er daarom graag voor zorgen dat je klacht op de juiste plek terecht komt. Kun je ons daarom in een privébericht je e-mailadres doorsturen? Dan gaan we ervoor zorgen dat je klacht zo snel mogelijk wordt afgehandeld. Mocht je in de toekomst nog vragen hebben over cashback, dan kun je een mail sturen naar cjp@amg.nl, of naar onze helpdesk, en dan sturen we de vraag graag voor je door.

We horen het graag!

Groetjes,
    Sanne | CJP
    CReus
    Privé
    Privé bericht
    Deze reactie is verborgen
    CJP (cultureel jongeren paspoort)
    Privé
    Privé bericht
    Deze reactie is verborgen

Ook een klacht indienen over CJP (cultureel jongeren paspoort)?