Opgelost door CJP (cultureel jongeren paspoort): Geen geld ontvangen van CJP cashback bij Apple

content Opgelost
Annabel is boos

2,5 maand (!) geleden een cashback aankoop via CJP gedaan bij AMAC en nog geen enkel bericht gekregen van CJP hierover, ook geen cashback. Geld (of aankoopregistratie) staat ook niet in het account. De aankoop is geheel volgens de instructie (via CJP website) gedaan. Schande!!!!

Bellen heeft geen zin, telefoon lijkt afgesloten o.i.d. Bellen met Apple/Amac helpt ook niet, ze zeggen niets te kunnen doen. Ik heb recht op 100 euro terug van deze dure aankoop, maar krijg kenneljk niets.

Snel tot uitbetaling overgaan en netjes een reactie geven op de ingestuurde aankoopbewijzen en melding.

Annabel is boos
    Geen enkele reactie of bericht ontvangen van CJP, bijzonder teleurstellend.
    Annabel is boos
    Inmiddels twee weken sinds melding klacht via klachtenkompas. CJP onderneemt wederom geen enkele actie om de zaak op te lossen.
    Annabel is boos
    Wat een ellende met dat CJP zeg, geen enkele reactie op klachten, welk kanaal je ook probeert.
    Hoi Annabel,

Dank voor je bericht en allereerst onze excuses dat je nog niets hebt gehoord. Vervelend dat het niet goed gegaan is met de cashback. Het cashback platform is niet van CJP zelf, deze dienst wordt via een derde partij geleverd; AMG. Als iemand in aanmerking wil komen voor cashback registreert een CJP kaarthouder zich daar apart voor bij AMG. Omdat we geen direct inzicht in de gegevens van AMG hebben, handelt CJP dan zelf ook geen klachten over cashback af. We vinden het natuurlijk erg vervelend om te horen dat je deze ervaring hebt gehad en willen er daarom graag voor zorgen dat je klacht op de juiste plek terecht komt. Kun je ons daarom in een privébericht je e-mailadres doorsturen? Dan gaan we ervoor zorgen dat je klacht zo snel mogelijk wordt afgehandeld.

We horen het graag!

Groetjes,
    Sanne | CJP
    CJP (cultureel jongeren paspoort)
    Mocht je in de toekomst nog vragen hebben over cashback, dan kun je een mail sturen naar cjp@amg.nl, of naar onze helpdesk, en dan sturen we de vraag graag voor je door.
    Annabel is boos
    Ik ben blij dat er nu eindelijk na 3 weken op deze klacht gereageerd is. Wel jammer dat dat zo enorm lang moet duren. Ik had gebruik gemaakt van de CJP pas en ik vind dan ook dat het CJP dus ook moet zorgen dat de partners waar ze mee werkt van betere kwaliteit zijn. Het is fijn dat nu het directe mailadres doorgegeven wordt, maar uiteraard heb ik afgelopen maanden al diverse malen via het support formulier van AMG geprobeerd om in contact te komen met ze. En dat is normaal ook de enige mogelijkheid om in contact te komen. En dat lukte dus ook niet, geen enkele reactie. Dat blijft natuurlijk een heel slechte support. Misschien iets waar het CJP eens over zou moeten praten met die partner, op tijd uitbetalen en gewoon reageren op vragen?
    Hoi Annabel,

Daar heb je helemaal gelijk in en dat is ook zeker iets waarmee we bezig zijn. Er zijn meerdere klachten van deze aard geweest en die waren bij AMG per ongeluk in de spamfolder terecht gekomen, waar zij hun best voor hebben gedaan om deze toch allemaal te achterhalen en te beantwoorden maar het lijkt erop dat er toch iets tussendoor geschoten is. We zullen dit terugkoppelen naar hen en zorgen dat je klacht gauw afgehandeld wordt. Laat het ons vooral weten als er nog iets onduidelijk of onbeantwoord blijft.

Groetjes,
    Sanne | CJP

Ook een klacht indienen over CJP (cultureel jongeren paspoort)?