2,5 maand (!) geleden een cashback aankoop via CJP gedaan bij AMAC en nog geen enkel bericht gekregen van CJP hierover, ook geen cashback. Geld (of aankoopregistratie) staat ook niet in het account. De aankoop is geheel volgens de instructie (via CJP website) gedaan. Schande!!!!
Bellen heeft geen zin, telefoon lijkt afgesloten o.i.d. Bellen met Apple/Amac helpt ook niet, ze zeggen niets te kunnen doen. Ik heb recht op 100 euro terug van deze dure aankoop, maar krijg kenneljk niets.
Gewenste oplossing
Snel tot uitbetaling overgaan en netjes een reactie geven op de ingestuurde aankoopbewijzen en melding.
Geboden oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
7 reacties
Auteur
Annabel is boos
Datum
Geen enkele reactie of bericht ontvangen van CJP, bijzonder teleurstellend.
Auteur
Annabel is boos
Datum
Inmiddels twee weken sinds melding klacht via klachtenkompas. CJP onderneemt wederom geen enkele actie om de zaak op te lossen.
Auteur
Annabel is boos
Datum
Wat een ellende met dat CJP zeg, geen enkele reactie op klachten, welk kanaal je ook probeert.
Mocht je in de toekomst nog vragen hebben over cashback, dan kun je een mail sturen naar cjp@amg.nl, of naar onze helpdesk, en dan sturen we de vraag graag voor je door.
Auteur
Annabel is boos
Datum
Ik ben blij dat er nu eindelijk na 3 weken op deze klacht gereageerd is. Wel jammer dat dat zo enorm lang moet duren. Ik had gebruik gemaakt van de CJP pas en ik vind dan ook dat het CJP dus ook moet zorgen dat de partners waar ze mee werkt van betere kwaliteit zijn. Het is fijn dat nu het directe mailadres doorgegeven wordt, maar uiteraard heb ik afgelopen maanden al diverse malen via het support formulier van AMG geprobeerd om in contact te komen met ze. En dat is normaal ook de enige mogelijkheid om in contact te komen. En dat lukte dus ook niet, geen enkele reactie. Dat blijft natuurlijk een heel slechte support. Misschien iets waar het CJP eens over zou moeten praten met die partner, op tijd uitbetalen en gewoon reageren op vragen?
Auteur
CJP (cultureel jongeren paspoort)
Datum
Hoi Annabel,
Daar heb je helemaal gelijk in en dat is ook zeker iets waarmee we bezig zijn. Er zijn meerdere klachten van deze aard geweest en die waren bij AMG per ongeluk in de spamfolder terecht gekomen, waar zij hun best voor hebben gedaan om deze toch allemaal te achterhalen en te beantwoorden maar het lijkt erop dat er toch iets tussendoor geschoten is. We zullen dit terugkoppelen naar hen en zorgen dat je klacht gauw afgehandeld wordt. Laat het ons vooral weten als er nog iets onduidelijk of onbeantwoord blijft.
Groetjes, Sanne | CJP
Deze klacht is gesloten
Ook een klacht indienen over CJP (cultureel jongeren paspoort)?
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.