Klacht CJP (cultureel jongeren paspoort): Trage afhandeling zonder opgaaf van reden en uitblijvende reactie op contactverzoek.

Klachtnummer
# 425414
Gebruiker
RI#043
Datum
1 reactie

Details

De klacht

In oktober 2019 heb ik via CJP cashback een bestelling bij Coolblue geplaatst. Sindsdien staat de transactie nog steeds in behandeling. Coolblue verwijst door naar CJP. Ik heb inmiddels al 2 mails naar CJP gestuurd maar krijg geen enkele reactie.

De oplossing

De klacht oplossen en het geld zo spoedig mogelijk overmaken.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

CJP (cultureel jongeren paspoort) is aktief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

1 reactie

  1. Auteur
    RI#043
    Datum
    Schandalig dat een reactie van CJP keer op keer uitblijft. Ik zou iedereen willen aanraden om CJP cashback NIET te gaan gebruiken.

Ook een klacht indienen over CJP (cultureel jongeren paspoort)?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen