Klacht CJP (cultureel jongeren paspoort): Use noreply@cjp.nl to send phising mails to schools in The Netherlands

CVO#ICT

We kregen het verzoek om noreply@cjp.nl aan onze whitelist toe te voegen. Hiermee schakelen we het spamfilter uit voor het e-mailadres noreply@cjp.nl en als gevolg hiervan kan elke spammer dat e-mailadres gebruiken om een mailtje in het postvak te krijgen van onze docenten en leerlingen. Indien het gebruikelijk is dat noreply@cjp.nl wordt toegevoegd aan de whitelist, is de kans groot dat hackers dit oppikken om phishing mails te versturen. Hebben jullie een veilige methode om ervoor te zorgen dat legitieme e-mail vanaf noreply@cjp.nl wordt ontvangen?

Ik heb het contactformulier ingevuld (https://support.cjp.nl/hc/nl/requests/new) op datum:

- 6 april
- 13 april
- 20 april
- 23 april
- 28 april
- 30 april
Ik heb nog steeds geen antwoord ontvangen.

Gebruik DKIM, DMARC en SPF om legitieme mail te versturen. Op die manier hoeft te ontvanger geen uitzonderingen aan te brengen, zodat de veiligheid van e-mail niet omlaag gaat.

Ook een klacht indienen over CJP (cultureel jongeren paspoort)?