Klacht CJP (cultureel jongeren paspoort): Zie boven

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 507969
Gebruiker
Moon#
Datum
2 reacties

Details

Klacht

Geen geld na ingediende claim mediamarkt.

Gewenste oplossing

Dat cjp terug reageert, want nu blijkt dat het fout is gegaan van hun kant hoor je niemand meer.
Geboden oplossing
Antwoord slaat nergens op retourtermijn is al 2 maanden verlopen
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

2 reacties

  1. Auteur
    Moon#
    Datum
    Nog steeds niks vernomen. Schandalig!
  2. Auteur
    CJP (cultureel jongeren paspoort)
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Beste M. Geel,

    Excuus dat je nog geen antwoord heb gehad op je vraag.

    Per 30 december 2020 zijn de cashback deals vervangen voor directe kortingen.
    Lopende bestellingen worden afgehandeld. Je korting wordt op je account gezet als de retourtermijn verstreken is, je ontvangt hiervan automatisch bericht.
    Wil je de vraag over je bestelling bij MediaMarkt per email sturen naar cashback@amg.nl? Dan komt het direct op juiste plek binnen.

    CJP

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over CJP (cultureel jongeren paspoort)?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen