Klacht Claire's: Verkeerd advies/ruilen geweigerd

# 199302
Sandy

Een tijdje terug kwam ik bij Claire's met de vraag of ze een helixpiercing hebben die niet van metaal gemaakt is. Ik had namelijk uitgelegd dat ik een mri-onderzoek had waarbij ik geen metalen mocht dragen.
Toen ben ik vriendelijk te woord gestaan en mij werd verteld dat ik altijd kon ruilen als ik toch besloot om de piercing niet te gebruiken. Ik kreeg namelijk een plastic lippiercing mee waarover ik twijfelde, maar voor de zekerheid toch meenam omdat ik het onderzoek de volgende dag al had en in die tussentijd geen subsituut kon vinden.
Nu bleek dat ik de gekochte piercing niet hoefde te gebruiken omdat er al een oplossing was gevonden. Daarom wilde ik het ruilen, maar er werd meteen gewezen op het beleid dat oorbellen en piercings, ook in dichte verpakking, niet worden geruild. Toen ik zei dat mij toch echt verteld was dat het wel mogelijk zou zijn, werd ik bestempeld als een leugenaar, omdat werknemers nooit dergelijk advies zouden geven.

Ik baal erg van het feit dat ik niet geloofd werd toen ik beschreef wat er gebeurd was. Er werd zelfs gezegd dat ik maar moest liegen, want de werknemers werken al zo lang bij de winkel. Er werd geen initiatief getoond om samen een oplossing te vinden en dit zou ik graag nog doen. Ik vind het erg jammer dat ik op het ene moment vriendelijk geholpen kan worden, en het andere moment uitgemaakt kan worden als iemand die liegt.

Wij vinden dat Claire's hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Claire's?