Klacht Claravital: Ik heb mijn pakket nog steeds niet ontvangen.

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 389720
Gebruiker
Mannel123
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Ik heb een douchekruk besteld via deze website op 25 augustus.
Tot op heden heb ik deze nog niet ontvangen. DHL geeft aan dat het op mijn adres is afgeleverd, dit is echter niet het geval. Nu moet Claravital een onderzoek starten bij DHL. (Als het goed is, hebben zij dit nu ook gedaan) Echter, krijg ik momenteel geen contact meer met de webshop. Zij hebben geen telefoonnummer en reageren niet op mijn mail. Ik heb namelijk nog steeds geen douchekruk. Claravital moet begrijpen, dat iemand met een handicap, die nodig heeft!

De oplossing

Als Claravital alsnog een nieuwe douchekruk opstuurt of het geld terug stort. Maak niet de consument de dupe van de slordigheid van DHL.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Claravital hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Mannel123
Datum
Uiteindelijke oplossing
Reageren nog steeds niet op mijn berichten. Ik raad consumenten sterk af om hier iets te kopen. Ik kan fluiten naar mijn geld.
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over Claravital?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen