Klacht Classic Suzuki Parts NL: Webwinkel houd zich niet aan wet koop op afstand

Maikel

De webwinkel https://classicsuzukiparts.nl/ houd zich niet aan de wet koop op afstand. Na retournering worden de verzendkosten ingehouden op het gecrediteerde bedrag. De webwinkel is hier per mail op gewezen echter was de reactie zeer kortaf. Daarna is er telefonisch contact opgenomen maar ook hier gaf eigenaar Marcel Vlaandere aan de wet belachelijk te vinden en dat hij zich hier zeker niet aan ging houden.

Ik wil graag de ingehouden verzendkosten alsnog gecrediteerd krijgen. Daarnaast vermeld de webwinkel geen voorwaarden e.d. op de website waardoor ze ook verplicht zijn de door mij gemaakte retourkosten te vergoeden.
Webwinkel wil op geen enkele manier meewerken aan een oplossing.

Wij vinden dat Classic Suzuki Parts NL hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Maikel
    Helaas wil de webwinkel niet reageren en/of dit probleem oplossen. Erg jammer en niet meer van deze tijd.

Ook een klacht indienen over Classic Suzuki Parts NL?