Klacht Classpass: Zie hierboven. Vind het een valse aktie en zond ook dat ze aan discriminatie doen!!

Klachtnummer
# 627861
Gebruiker
Shereal22
Datum
0 reacties

Details

Klacht

Ze maken reclame met een aktie “ 1 maand gratis sporten “
Daar wil ik gebruik van maken dus ik ga in op de aktie via hun website. Vervolgens maak ik een account aan en geef ook bankgegevens op. Eerste maand is gratis maar om hier gebruik van te maken geef je al gegevens een halen ze de eerste maand een symbolisch bedrag van 0,50 van je rek. Er komt dan een foutmelding dus ik denk het is niet gelukt. Probeer het nogmaals weer geld vd rek. Account werkt nog steeds niet. Krijg de credits niet die beloofd zijn dus ik ga contact opnemen. Vervolgens krijg je ze heel moeilijk te pakken. Kan alleen via mail of chat. En wat krijg je dan te horen na verschillende pogingen en lang wachten op een antwoord. We werken alleen met Credit card.
Staat nergens op de websitebezoek van hun dus ik begrijp hier niks van. Ze hebben het ook niet over me geld terug storten geen excuus helemaal niks. Behalve dit dan.
07:35:52) Saskia: Ja 1 x daarom heb ik me opnieuw aangemeld en toen dacht ik dat het goed ging. Er is wel twee keer geld van mijn rek afgeschreven. Dan dan weer wel.
(07:37:03) Jacquelyn: Laat me dit verder controleren.
(07:37:03) :
(07:37:58) Jacquelyn: Mag ik het e-mailadres hebben dat je hebt gebruikt om je aan te melden?
(07:37:58) :
(07:38:08) Saskia: Kun je mij dan via de mail beantwoorden
(07:38:16) Saskia: …….gmail.com
(07:38:53) Saskia: Kan je via de mail ook bewijs van betalen sturen. Mocht dat nodig zijn. Groet Saskia
(07:39:14) Jacquelyn: Mag ik vragen welk type kaart je gebruikt?
(07:39:14) :
(07:39:39) Saskia: Kaart?. Bank bedoel je ??
(07:39:54) Jacquelyn: Yes
(07:39:54) :
(07:40:06) Saskia: abn
(07:40:35) Jacquelyn: We accepteren we momenteel geen herlaadbare kaarten of online banksystemen (d.w.z. PayPal) als een vorm van betaling. Ons systeem werkt alleen met grote credit en betaalpassen (d.w.z. Visa, MasterCard, American Express, Discover).
(07:40:35) :
(07:42:13) Saskia: Het is een normale betaal pas ik betaal hier alles mee online. Dat kan toch niet het probleem zijn.
(07:43:12) Jacquelyn: Ons systeem accepteert alleen credit card.

Gewenste oplossing

Zorgen dat iedereen gebruik kan maken van de aktie. Dat ze eerlijk zijn op de website beter berijdbaar en geen geld stelen van mensen die ze niet als klant willen!!

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Classpass hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Classpass?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen