Opgelost door Claudia Sträter: artikel niet geleverd wel voor betaald

Status
sad Opgelost
Klachtnummer
# 453441
Gebruiker
NLE#2018
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Bestelling gedaan via hun webshop, 5 artikelen waarvan er maar 4 geleverd zijn en nu ben ik al sinds 30 mei contact aj leggen, zowel telefonisch als per mail, ze beloven het uit te zoeken maar er gebeurd daarna niets mee, zo ontzettend teleurstellend.

De oplossing

ik wil dat ze me het bedrag van het artikel dat mist zsm crediteren, ik ben een nieuwe klant en heb geen vertrouwen erin om daar nog eens iets te bestellen, het is een aanzienlijk bedrag wat ik nog tegoed heb (259 euro)

0 reacties

Uiteindelijke oplossing

Auteur
NLE#2018
Datum
Uiteindelijke oplossing
mij t geld crediteren waar ik recht op heb. wel vind ik het ongelofelijk dat ik eerst t klachtenkompas moet inschakelen voor mn klacht serieus genomen wordt, daar moet echt verandering in komen, zowel telefonisch als schriftelijk reageren, en doen wat er beloofd wordt, voor nu eerst zien, dan geloven....
Status
opgelost
Beoordeling
sad

Ook een klacht indienen over Claudia Sträter?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen