Klacht Clavio.nl: Dropshipping

Klachtnummer
# 522604
Gebruiker
W.A. Buijsse
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Dropshipping.
Heb 3 weken geleden 3 beeldjes besteld en nog steeds niet ontvangen. Ik wil de bestelling nu annuleren maar krijg nu geen enkele reactie van dit bedrijfje.

De oplossing

Het bedrijf benaderen en proberen om mijn bestelling te annuleren en graag mijn betaald bedrag van 89.12 euro terugvorderen .

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Clavio.nl hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Clavio.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen