Klacht Clean Look Carwash: proportioneel hoge expertise kosten bij schade aan auto voor consument

jelle smedinga

Gegaan naar de genoemde wasstraat en daar onbeschadigd naar binnen gereden. De werknemers hebben de auto met een borstel en een hogedrukspuit voor bewerkT, waarna de auto onbeschadigd de wasstraat is ingeloodst. Bij het naar buiten rijden bleek dat de haaienvin antenne kapot was geraakt in de wasstraat. De eigenaar van het bedrijf gaf aan dat ik dan een schadeformulier moest invullen, zelf een expert moest nemen en wanneer zou blijken dat de schade zou zijn veroorzaakt door de wasstraat, ik de schade, die begroot werd op 300 euro, met de expertise kosten via zijn verzekering vergoed zou krijgen. Deze afspraak was gemaakt o.a. met de Bovag. Blijkt echter dat een expertise onderzoek ruim 1000 euro bedraagt. Dit is reden voor menig consument om af te zien van de schadeclaim. Bovag vind dit expertise bedrag ook erg hoog en gaat nader onderzoek instellen.
In ieder geval kom ik nooit meer met mijn auto’s bij dit bedrijf.

Versoepeling van de procedure indienen schadeclaim en verlaging expertise bedrag bij genoemd bedrijf

Wij vinden dat Clean Look Carwash hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Clean Look Carwash?