Opgelost door CleanProfs: 2x toe grijze kliko niet gereinigd.

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 55779
Gebruiker
MoniquevdB
Datum
2 reacties

Details

De klacht

Week 10 en nu week 14 de grijze kliko niet gereinigd. Tot 20.00 uur aan de straat laten staan, want misschien komen ze later. Nu maar eens een mail gestuurd hierover.
In week 10 ging ik zo twijfelen of de kliko wel of niet schoon was. In het donker is het moeilijk te zien. Zit er sterk over te denken om het contract te beeindigen. Dan maar zelf weer schoonmaken, dit geeft alleen maar ergenis en het kost nog geld ook. In november 2013 eenmalig een bedrag afgeschreven door BDR. Was met introductiekorting.
Ben benieuwd naar reactie van CleanProfs.

De oplossing

Wil graag antwoord over waar het mis is gegaan en wil heel graag van het contract af met terugstorting van het geld dat ik meer heb betaald dan verschuldigd voor de periode tussen de laatste factuur en het moment van beeindiging van het contract.

2 reacties

  1. Auteur
    CleanProfs
    Datum
    Beste Klant,Een antwoord is zeker op zijn plaats.
    Wij nemen uw klacht in behandeling.Met vriendelijke groet,
    Cleanprofs Webcare
  2. Auteur
    MoniquevdB
    Datum
    Keurig gebeld door containerreiniging. Wordt verrekend en de eerst volgende keer zal de container weer gereinigd worden.

Uiteindelijke oplossing

Auteur
MoniquevdB
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over CleanProfs?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen