Opgelost door CleanProfs: Cleanprofs houdt zich niet aan het contract en wil deze ook niet ontbinden.

Gebruiker1587022731

We hebben sinds september 2020 een contract voor de reiniging van onze GFT container. Tot nu toe is deze reiniging 5 van de 8 keer niet uitgevoerd, terwijl de container de hele dag op de juiste plaats is aangeboden. We willen het contract op basis hiervan ontbinden maar Cleanprofs weigert dat. Ze willen de niet uitgevoerde reinigingen na de contractperiode alsnog uitvoeren, maar daar gaan wij niet mee akkoord.

We willen een compensatie ontvangen voor de niet uitgevoerde reinigingen binnen de huidige contractperiode. Dit kan door een bedrag dat staat voor de niet uitgevoerde reinigingen aan ons terug te betalen.

CleanProfs
    Geachte heer/mevrouw Strabbing,

Naar aanleiding van uw bericht reageren wij als volgt;

Wij hebben u gisteren gebeld n.a.v. uw mail op 11 mei. Wij streven ernaar om onze mails zo spoedig mogelijk te beantwoorden. Dit is gelukkig ook dezelfde dag gelukt want wij hebben u gisteren telefonisch gesproken en hierna een mail verstuurd.

Wij zijn akkoord gegaan met uw voorstel en zullen het afgesproken bedrag binnen enkele dagen terugstorten. De gemaakte afspraken zijn tevens per mail aan u verzonden.

Wij gaan ervanuit dat wij u middels dit bericht voldoende hebben geïnformeerd.

Cleanprofs Klantenservice

Gebruiker1587022731

Ook een klacht indienen over CleanProfs?