Opgelost door CleanProfs: Cleanprofs houdt zich niet aan het contract en wil deze ook niet ontbinden.

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 537099
Gebruiker
Gebruiker1587022731
Datum
1 reactie

Details

De klacht

We hebben sinds september 2020 een contract voor de reiniging van onze GFT container. Tot nu toe is deze reiniging 5 van de 8 keer niet uitgevoerd, terwijl de container de hele dag op de juiste plaats is aangeboden. We willen het contract op basis hiervan ontbinden maar Cleanprofs weigert dat. Ze willen de niet uitgevoerde reinigingen na de contractperiode alsnog uitvoeren, maar daar gaan wij niet mee akkoord.

De oplossing

We willen een compensatie ontvangen voor de niet uitgevoerde reinigingen binnen de huidige contractperiode. Dit kan door een bedrag dat staat voor de niet uitgevoerde reinigingen aan ons terug te betalen.

1 reactie

  1. Auteur
    CleanProfs
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Geachte heer/mevrouw Strabbing,

    Naar aanleiding van uw bericht reageren wij als volgt;

    Wij hebben u gisteren gebeld n.a.v. uw mail op 11 mei. Wij streven ernaar om onze mails zo spoedig mogelijk te beantwoorden. Dit is gelukkig ook dezelfde dag gelukt want wij hebben u gisteren telefonisch gesproken en hierna een mail verstuurd.

    Wij zijn akkoord gegaan met uw voorstel en zullen het afgesproken bedrag binnen enkele dagen terugstorten. De gemaakte afspraken zijn tevens per mail aan u verzonden.

    Wij gaan ervanuit dat wij u middels dit bericht voldoende hebben geïnformeerd.

    Met vriendelijke groet,
    Cleanprofs Klantenservice

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Gebruiker1587022731
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over CleanProfs?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen