Klacht CleanProfs: container wordt miet schoongemaakt

ziva

Ze sturen een rekening van 33.85 euro voor 1X container reinigen. Na meerdere klachten. Omdat we hiervoor ook al een aantal maanden betaald hadden en toen container maar 2X gereinigd was in al die maanden. Ze lossen de klacht niet op en geven jou de schuld al staat je container 2 dagen aan de weg. Het is wel betalen en geen container reiniging.

We willen van het contract af omdat ze de verplichtingen niet nakomen. En 33.85 euro voor 3X een container reinigen erg duur is. Dit was niet de afspraak voor 11 euro werd 1X per maand de grijze en groene gereimigd.

CleanProfs
    Uw bericht op deze website verbaasd ons. Maandelijks reinigen wij bij ruim 100.000 consumenten de containers en dan gaat het weleens fout. Waar mensen werken, worden natuurlijk weleens fouten gemaakt. Daarom heeft de afdeling retentie (voorafgaand aan uw bericht) contact met u gehad en, met uw instemming, afspraken gemaakt over de financiële compensatie en het contract per einde contractdatum opgezegd.
    Nu blijkt, ondanks eerdere instemming, dat u bij nader inzien een andere oplossing wenst. U kunt van onze klantenservice verwachten dat we te allen tijden bereid zijn dit met u te bespreken, echter heeft u per e-mail aangegeven dat u geen telefonisch wenst. Zodra u aangeeft dat wij u telefonisch kunnen benaderen neemt onze klantenservice contact met u op.

Ook een klacht indienen over CleanProfs?