Klacht CleanProfs: Container wordt niet gereinigd

Klachtnummer
# 80778
Gebruiker
Ellen
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Tot twee keer toe is mijn container niet gereinigd. Beide keren heb ik dit gemeld.

De eerste keer werd me verteld dat ik mijn container te vroeg naar binnen heb gehaald. Ik had hem op 18.00 uur opgehaald, in het contract staat dat het tot 19.00 uur bij de weg moet staan.

Afgelopen dinsdag is mijn container wederom niet gereinigd. Ik heb dit gemeld. Eerst werd me verteld dat mijn container in week 44 zou worden gereinigd, dat ik fout zat. Dit is niet het geval, op de sticker staat namelijk week 42. Het enige wat ik krijg is excuses maar er wordt geen passende oplossing geboden.

Een container laten ledigen kost me namelijk ook geld, omdat mijn gemeente dit per containerreiniging in kosten brengt. Ook dit heb ik gemeld. Toch blijft het slechts bij excuses. Ik betaal voor iets wat niet wordt uitgevoerd of ik moet er nog extra kosten voor maken. Ik vind dit belachelijk!

De oplossing

Ik wil mijn abonnement per direct opzeggen en mijn te veel betaalde abonnementsgeld terug.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

CleanProfs is aktief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

0 reacties

Ook een klacht indienen over CleanProfs?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen