Klacht CleanProfs: Geen waar voor mijn geld

Klachtnummer
# 387167
Gebruiker
VanDenOetelaar
Datum
1 reactie

Details

De klacht

De hele zomer is er niet gereinigd en de prijzen zijn zonder mededeling verhoogd.

Met hetzelfde comment op hun Facebook werd ik verwijderd en geblokkeerd.

De oplossing

Minimaal 2 maanden restitutie.

1 reactie

  1. Auteur
    CleanProfs
    Datum
    Geachte heer/mevrouw van den Oetelaar,

    Naar aanleiding van uw schrijven, omtrent uw reinigingen bericht ik u als volgt:

    Wij hebben u getracht telefonisch te bereiken, helaas hebben wij geen gehoor gekregen op het telefoonnummer wat bij ons bekend is in het systeem.

    Zou u zo vriendelijk willen zijn met ons in contact te treden zodat wij uw klacht met u kunnen bespreken.

    Wij zien uw reactie graag tegemoet.

    Met vriendelijke groet,
    Cleanprofs Customer Care

Ook een klacht indienen over CleanProfs?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen