Klacht CleanProfs: GFT container wordt wederom niet gereinigd.

content Niet opgelost
Kaatje1212

Nadat mijn GFT container op maandag niet was gereinigd, was mij toegezegd dat deze alsnog op dinsdag gereinigd zou worden. De GFT container die ik op maandagochtend al aan de straat had gezet, heb ik daarom laten staan op de verzamelplaats die door de gemeente is aangewezen voor het aanbieden van containers.

Echter, ook op dinsdag is de GFT container NIET gereinigd.
Ik heb daarover contact opgenomen met de jullie klantenservice, en ik kreeg de te horen dat de chauffeur de container niet kon vinden. ?????? Maar deze stond nog steeds op dezelfde ophaalplaats als op maandag. De container is niet verplaatst! De container mag ik maar op 1 locatie aanbieden, anders wordt deze niet geleegd door de HVC. Ik heb mijn camerabeelden nagekeken van de afgelopen 48 uur en wat blijkt...de chauffeur is niet eens in onze straat geweest. Niet zo gek dat hij deze dan ook niet kan vinden.

Jullie medewerker heeft mij toegezegd dat de GFT container daarom op woensdag nogmaals op de lijst zou worden gezet om gereinigd te worden.

Vandaag (woensdag) heb ik rond 13:00 contact opgenomen met de klantenservice om nogmaals te verifiëren of mijn GFT container vandaag ECHT zou worden gereinigd, aangezien dit nog niet was gebeurd. Mij werd verzekerd dat de container nog steeds op de lijst stond en dar het vast goed zou komen.
Mij werd aangeraden om de container (net als op maandag en dinsdag) te laten staan.

En dat heb ik gedaan... het is nu 19:30 en de GFT container is nog steeds NIET gereinigd. Ik word hier echt moedeloos, gefrustreerd en boos over.
Ik ben ondertussen zoveel tijd kwijt met bellen en mailen, dat ik de container nog beter zelf had kunnen reinigen. En dit is niet de eerste keer. Het is nu de zoveelste keer dat de container niet volgens afspraak wordt gereinigd, dat ik mij echt begin af te vragen waarom ik nog met jullie in zee ga.

HOE GAAN WE DIT OPLOSSEN??????

De container reinigen, en de chauffeur aanspreken op zijn laksheid of desnoods ontslaan.

Kaatje1212
    De container is uiteindelijk na 4 dagen bellen en mailen gereinigd.
    Mij is toegezegd dat ze het reinigen van mijn containers gaan monitoren, om te kijken of er een oorzaak is te achterhalen voor het niet reinigen. Ook hoef ik 1 maand niet te betalen.
    Ik wacht de eerstvolgende reiniging van de GFT container nog even af.
    CleanProfs
    Geachte mevrouw van Berk,

Wij zijn blij om te lezen dat de container uiteindelijk alsnog gereinigd is. Wij zullen zoals afgesproken de reinigingen monitoren in de maand juli. De eerstvolgende reiniging staat gepland op maandag 19 juli. De maand augustus zullen wij op onze kosten reinigen.

Alle gemaakte afspraken hebben wij per mail aan u bevestigd.

Faisha van Cleanprofs

Kaatje1212
Aangezien de GFT container maar 1x per maand wordt gereinigd, heb ik nog geen statusupdate. Nog even wachten of het op 19 juli goed gaat. Helaas, nadat mij was verzekerd dat dit niet meer zou gebeuren, en de reiniging 2 maanden zou worden gemonitord door Cleanprofs, gaat het meteen weer fout! De 1e de beste reinigingsdag van de GFT container, is de reiniger weer niet langs geweest.

Ook een klacht indienen over CleanProfs?