Klacht CleanProfs: Het niet reageren op opzeggingen

Bloempje

Na het afsluiten van een abonnement binnen 14 dagen deze willen ontbinden. Opgestuurd maar geen reactie. Later (wel buiten de 14 dagen) een aangetekende brief. Ook hier geen reactie op gekregen. Na 2 weken gebeld en nu zit ik een jaar aan een contract vast welke ik in de wettelijk termijn hebben willen ontbinden.
Bijzondere manier van werken!!!

Ik wil van het contract af en niet dat er wordt vast gehouden aan het jaarcontract.

CleanProfs
    Geacht mevrouw van Deursen,

Naar aanleiding van uw klacht, bericht ik u als volgt;

Wij hebben telefonisch contact met u opgenomen op het bij ons bekende telefoonnummer. Helaas was u niet bereikbaar.

Op 19 januari 2021 bent u bij ons aangemeld als klant, waarbij wij u op 20 januari 2021 getracht hebben te bereiken om uw abonnement met u te bespreken. Helaas kregen wij u niet aan de lijn. Wij hebben een e-mail aan u toegezonden om in contact met u te komen. Wij hebben de stickers voor op uw container zowel in de ochtend als in de middag toegezonden per post. U zou dus in het bezit moeten zijn van twee setjes stickers. Op 21 januari 2021 hebben wij u nogmaals gebeld en helaas weer niet te spreken gekregen.

Wij hebben uw RST en GFT containers gereinigd op 18 februari 2021 (RST) en op 1 maart 2021 (GFT). Op 5 maart 2021 hebben wij uw opzegbrief aangetekend mogen ontvangen. Dit hebben wij als opzegging opgepakt en voor u verwerkt. Om uw abonnement te annuleren hadden wij voor 3 februari 2021 schriftelijk een annulering moeten ontvangen. Wij hebben de e-mails en brieven nogmaals doorzocht en helaas niets kunnen vinden.

Op 16 maart 2021 hebben wij van u een bericht ontvangen dat u op 21 januari 2021 via uw werk e-mail het abonnement heeft geannuleerd. Deze e-mail zou u doorsturen aan ons, zodat wij dit voor u kunnen uitzoeken. Helaas hebben wij een e-mail van u ontvangen, waarbij de opzegging een aantal weken na de wettelijke bedenktijd is toegezonden. Uw abonnement is opgezegd per 1 februari 2022.

Graag willen wij toch tot een oplossing komen en verzoeken wij u vriendelijk telefonisch contact met ons op te nemen. U kan ook een e-mail aan ons toezenden, waarbij u uw beschikbaarheid voor een telefonisch gesprek kenbaar maakt.

Ik hoop u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

Cleanprofs klantenservice

Ook een klacht indienen over CleanProfs?